Potpuni sam pocetnik u ovome pa moze li mi neko samo ukratko reci sta mi sve treba da gledam tv na kompu???
Hvala
Printable View
Potpuni sam pocetnik u ovome pa moze li mi neko samo ukratko reci sta mi sve treba da gledam tv na kompu???
Hvala
treba ti tv kartica i antena...
Sve sta ti treba je Tv kartica i kabel za spajanje kompa i TV-a!!!!!
zašto bi mu to trebalo? :lol:= Citat =:
Izvorno postao Osvetnik 88
može on gledat tv i preko monitora...
Naravno i neki dobar software. :)
:lol:= Citat =:
Izvorno postao domy_os
to se dobije uz tv karticu... i taj je najbolji jer radi daljinski s njim
no, sve u svemu. Kupiš tv kartušu i dobiješ CD s driverima i programom za gledanje, traženje programa, snimanje itd. U karticu uštekaš kabel od antene i to je to
Nije uvijek, a ak imaš sreće, daljinac može radit i s ostalim programima. ;)= Citat =:
Izvorno postao Compov
nećemo sad u detalje iliti cjepidlačit.... :notooth:= Citat =:
Izvorno postao domy_os
...onda mu ne treba tv kartica - jer valjda znaš da TV može primat tv signal :creep:...= Citat =:
VDub meni najbolji program za gledanje, snimanje i tako to
samo nije baš daljinski s njim radio :(
M.M
Cak ti ni tv karta netreba , jer mozes dosta programa preko interneta gledati.
A ako kupujes Tv Karticu , gledaj dali je za satelitsku antenu ili za Kabel.
Igor02:bat: :bat: :bat:
ako hoćeš satelitsku onda ti naravno treba i tanjur i LNB, al ako hoćeš ovu normalnu televiziju onda samo tv kartica i antena.
E sad ne znam kako sad stvari stoje, al bi bilo dobro naći neku koja u sebi ima dobru kompresiju. Ja baš nisam takvu potrefio :( pa mi video da bi bio dobar mora imati po 1GB za sat vremena
To vrijedi samo za TV kartice bez tunera, sto sumnjam da ce on kupiti.= Citat =:
Kompresija nema veze s karticom nego odabranim codecom. ;)
jel zna neko dobar program za tv karticu
ja sam kupio tv karticu
:rifle: :sheriff: :rifle: v-gear my tv2 i s njenim sw-om ne radi daljinac
Kakvu si kupio?DVB-T?Meni je dobar ProgDVB.