Join Today
+ Odgovori na temu
Prikazujem rezultate 1 do 8 od 8
    Svježe registriran Postignuća:
    31 days registered

Datum registracije
    Sep 2007
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

wireless-pitanje

Potpuni sam laik po pitanju wirelessa pa možda napišem neke gluposti, ali se nadam da cete shvatiti. Nedavno sam kupio laptop sa ugrađenom wlan karticom. Saznao sam da je na zgradi preko puta moje postavljen odašiljač za wireless. Moje pitanje je šta bi mi sve od opreme trebalo i koliko bi to koštalo? Napišite i koji bi proizvođači prema vašemu mišljenju predstavljali najbolji omjer cijene i kvalitete. Unaprijed hvala!

Super-forumaš Postignuća:
    31 days registered

Datum registracije
    Jan 2005
    Mobitel
    K550
    Operater
    T-Mazga
    Godina
    36
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ako je preko puta samo trebao bi ju naći sa laptopom ugrađenom karticom,no to je mozda nečiji pristupni pa ako mu se na njegov spajaš trošit ćeš mu mb.
    Ne pij dok voziš,prosut ćeš!!! ;)

31 days registered

Datum registracije
    Nov 2007
    Mobitel
    Nokia 8800
    Operater
    T-mobile
    Godina
    42
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Čovjek koji je stavio odašiljač na zgradu vjerojatno zna malo više o wirelessu,pa se vjerojatno i zaštitio.Možeš se spojiti na njega ako nema enkripciju ili ako ima WEP enkripciju, a ako ima WPA enkripciju onda ne možeš baš ništa.Za to što ti tražiš treba ti usmjerena antena,takva ti dođe od kojih 150 kn pa sve do nekih 600 kn,zavisi koliko decibela ima, metar kabla ti je 70 kn pa ti računaj.

31 days registered

Datum registracije
    Sep 2007
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    To je antena jedne wireless udruge i mogu se kod njih učlaniti što ću i najvjerovatnije i učintio. Zanima me da li mi je potrebna dodatna antena i AP.

Pravi forumaš Postignuća:
    Veteran5000 Experience Points

Datum registracije
    Oct 2006
    Mobitel