pozdrav, zanima me kako se ostvaruje offline skidanje preko satelita!
koji mi programi trebaju i gdje ih mogu skinuti!
može se reci da sam skoro pa pocetnik u ovome pa mi je svaka pomoc dobro dosla!
hvala
Printable View
pozdrav, zanima me kako se ostvaruje offline skidanje preko satelita!
koji mi programi trebaju i gdje ih mogu skinuti!
može se reci da sam skoro pa pocetnik u ovome pa mi je svaka pomoc dobro dosla!
hvala
skini Skygrabber, proguglaj
http://www.dvbskystar.com/
ovdje imaš sve
jel mi moze neko reci gdje skinut skynet i kako ga podesit za skidanje i jos zanima kako se gledaju zakljucani programi sa ProgDVB-om i
Ovdje možeš pronaći sve što ti treba.
Za gledanje zaključanih programa trebaš emulator (S2-EMU ili V-PLUG) i ispravne ključeve.
hvala na postu, e ako bi mi jos neko mogao objasnit (cim detaljnije po mogucnosti) kak se ispravno podesi skynet skida
Imaš ovdje prilično detaljan opis podešavanja skynet-a.
jel moze antena biti okrenuta na Astru 19.2E umjesto na Eutelsat W3 i jel vrijede isti PID-ovi!moja antena je okrenuta na Astru pa me zanima jel ja mogu skidat kakve stvari preko tog satelita
slabo.. sa hotbirda skidaj gledaj astru i to je to..
skinuo sam sve ove stvari koje mi trebaju za gledanje zakljucanih programa ali kad instaliram vPlug i pokrenem ProgDVB izbaci mi nesto da nema SOFTCAM.KEY i kasnije da fali neki Elecard Decoder!a bez vPlug sve normalno radi!
moze li mi neko pomoc?
hvala
Softcam.key su ti ključevi koje moraš staviti u dirktorij u kojem se nalazi i vPlug.
ima jedan prog Manna, kolko je dobar u to nebi ulazil...
cuo sam ja za mannu ali cuo sam da je i komplicirana za podesit! e a kaj se tice ovih kljuceva nikako da podesim progDVB da noramalno radi!uvijek mi izbaci neki error!jel mi moze neko objasnit kako da to podesim da radi i da mogu gledat zakljucane programe
bio bi jako zahvalan!!!!
VPlug raspakiraš u C:/Progdvb/plugins, skineš SoftCam+V_Keys i raspakiraš na isto mjesto. Kada otvoriš ProgDVB odeš na Plugins-> VPlug-> Active