Kao što znate imam N73 i sad me zanima što mi je sve potrebno za GPS po hrvatskoj koji program i koji uređaj za plavi zub" po mogućnosti da nije skupo
Printable View
Kao što znate imam N73 i sad me zanima što mi je sve potrebno za GPS po hrvatskoj koji program i koji uređaj za plavi zub" po mogućnosti da nije skupo
www.smart2go.com - karte su besplatne, navigacija jos ne radi za HR, ali kada proradi onda ce se placat
bilo koji gps bt prijemnik bi trebao dobro raditi, samo pazi da ima SirfStarIII prijemnik
a negdje sam procitao da je za glasovnu navigaciju na hrvatskom najbolji tom tom
znaci meni treba nesto sto ima glasovne upute na hrvatskom i po mogucnosti tocniju kartu
p.s.
dali netko ima kartu hr skinutu za smart2go skinuo sam smart2go Maploader pa vidim da je karta 149.7 mb a naprimjer bosne 3.7 mb a to je za modem malo previše
I mene to isto zanima. Totalni sam pocetnik u tome...
karta hrvatske je velika jer su obuhvatili nekoliko susjednih zemalja uskoro će to biti popravljeno!
a download pa da mi to netko poštom pošalje
Gdje ima kupitit u Hrvatskoj, koji shop?
Trazio sam po forumu ali... nista konkretno!
Molio bi Vas da mi preporucite najbolji modul za Nokia N73 i naravno gdje ga kupiti.
Hvala
dal zna netko jel ide viagps na symbian?