-
Aplikacija za narudžbe
Pozdrav. Imam pitanje i apsolutni sam početnik pa se unaprijed ispričavam ako nešto blesavo izvalim.
Htio bih napraviti /dati izraditi/ skinuti aplikaciju koju bih stavio na dva tableta (kineza) koji rade na androidu.
Aplikacija bi trebala moći učitati txt file koji bi bio u obliku:
proizvod 1 300 dolara
proizvod 2 200 dolara
proizvod 3 700 dolara
itd.
radnici na tabletima bi trebali ukucavati koliko kojih proizvoda trebaju i na kraju kliknuti "NARUČI"
kad klikne naruči aplikacija bi trebala preko wifi-a poslati narudžbu na treći tablet (ili na pc laptop sa windowsima koji bi bio hotspot... svejedno) na kojem bi se ispisivalo:
"radna stanica jedan naručila je 3 proizvoda 2 i 2 proizvoda 1" npr. i to da se ispisuje na tom trećem tabletu redosljedom dolaska
E sad, zanima me:
Da li slična aplikacija postoji koju bih mogao urediti (to bi bilo malo prelijepo da bi bilo istinito)?
Da li android aplikacije mogu uopće kontorlirati (upravljati) wifi-jem na tabletu i slati txt fajlove tom glavnom tabeltu ili PC-u
Da li bi se takva aplikacija mogla isprogramirati u App inventoru ili preko SDK?
Eto, to bi bilo to za početak. zahvaljujem na svakoj informaciji
-
samo nabrzaka odgovor. ne znam jel postoji slična app. vjerojatno čak i ima, ali pitanje jel bi ju mogao editirati i prilagoditi.
ako su androidi međusobno u istoj wifi mreži onda mogu bez problema međusobno komunicirati (najlakše na taj glavni PC/tablet staviti web server/servis i njemu ova dva tableta šalju te podatke)
moglo bi se to čak i u app inventoru napraviti (koliko se sjećam ukinuli su ga ili počeli naplaćivati)
pogledaj si malo školicu android programiranja u VIDI-u za početak da se ufuraš :)
-