Ovo je moja prva tema ,post i prvo pitanje na ovom forumu:
Moze li mi netko pomoci gdje da nađem uvod ili turtorijal kao i nepoznate riječi u vezi promjene softwera na mob. jer sam početnik?
(Da vas na zamaram oko osnovnih stvari)
Printable View
Ovo je moja prva tema ,post i prvo pitanje na ovom forumu:
Moze li mi netko pomoci gdje da nađem uvod ili turtorijal kao i nepoznate riječi u vezi promjene softwera na mob. jer sam početnik?
(Da vas na zamaram oko osnovnih stvari)
samo pogledas prvih 5-6 tema, a i ima ih jos 2-3 na istoj stranici
u imenu imaju "tutorial", "pocetnike", "flashanje"- bas ono sto trazis
jos da si reko koji mob imas... (nadam se da imas sony ericsson:))
dobrodosao na forum, ali ce ti vjerojatno izbrisat ovu temu (iako si lijepo zamolio), zato jer ti je najvaznije pravilo na ovom forumu da prvo pretrazis sve i onda pitas za nesto (a ovo sto si ti pitao je na samom vrhu- sticky, foruma), i da postas u pravom forumu
K800i imam i prelistao sam sticky teme ali opet nisam saznao sta je cid...(npr.)
customer identification data -CID .= Citat =:
ali opet nisam saznao sta je cid...(npr.)
ako nisi ništa saznao iz Sticky onda bolje da ništa neradiš ako nekužiš tutorial
ali evo ti tutor za k800 http://cafe.mobil.hr/showthread.php?t=50044
Ovo sam sto puta procitao i unistio mob.
Mozes mi dati kratke upute kako da vratim originalni?
isti je postupak samo što ide drugi Main, FS i custom naravno orginal
Nakon listanja sticky tema kreni u njihovo citanje. :) Znam da su neke od tih tema prilicno velike (50+ stranica), ali vjeruj mi isplati se, pogotovo za pocetnike.
Ako stvarno nema ni u sticky, onda probaj koristiti pretrazivanje.
Takodjer se svasta moze nauciti i sa stranih foruma, npr. se-nse ili topsony.
Konkretno, za CID:
http://cafe.mobil.hr/showpost.php?p=690233&postcount=2
EDIT:
Morat ces malo pojasniti sto ti to znaci da si "unistio mob".
Sto si tocno radio, sto ti je tocno javilo, sto sad ne valja s mobom...