Join Today
Klikni ovdje da osvojiš bon, pretplatu na VIDI i mobitel!

Vidi rezultate ankete: Staviti plin u auto?

Glasači
29. Ne možeš glasati u ovoj anketi
  • Da

    21 72,41%
  • Ne

    6 20,69%
  • Nemam pojma

    2 6,90%
+ Odgovori na temu
Stranica 4 od 5 PrvaPrva 1 2 3 4 5 PosljednjiPosljednji
Prikazujem rezultate 76 do 100 od 115

Tema: Plin u auto

  1. #76
    DESET godina sa Vama....™ Postignuća:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points

    Datum registracije
    Dec 2002
    Godina
    38
    Postova
    924
    Bodovi: 12.477, Nivo: 26
    Bodovi: 12.477, Nivo: 26
    Ukupna aktivnost: 0%
    Ukupna aktivnost: 0%
    Toroidni su od 30-80 i ovise o velicini rezervnog kotaca (ove vece je tesko nabaviti).
    Cilindricni su od 40-120 i ovise o sirini i visini prtljaznog prostora.
    Uskoro cu postaviti na stranici sve dostupne dimenzije boca, pa ce si svako sam moci izmjeriti koliko mu stane (ako zeli naravno).

    Moram ici zavrsiti auto jer me stranka ceka.

    Daljnja pitanja?

    p.s. Odgovori vjerojatno tek sutra jer jos danas i u svatove moram
    ONE X & Sensation & Desire by HTC

  2. #77
    ...McFurry... Postignuća:
    Veteran50000 Experience Points

    Datum registracije
    Mar 2005
    Lokacija
    Zagabria
    Mobitel
    HTC Evo 3d, Samsung u900
    Operater
    097, 092
    Godina
    29
    Postova
    1.701
    Bodovi: 53.586, Nivo: 56
    Bodovi: 53.586, Nivo: 56
    Ukupna aktivnost: 0%
    Ukupna aktivnost: 0%
    ovako...vidim da dosta baljezgate bzvz...mi vec godinama imamo plin...
    nije istina da se MORA paliti na benzin...to je prporucljivo kada je vani jako hladno,jer u tom slucaju ni ne moze se upaliti na plin,iz razloga sto se plin zna slediti...pa se upali na benzin a nakon sto se motor zgrije u voznji se prebaci na plin...preko ljeta redovito palimo na plin i nikakvih problema nismo imali,nikada...
    ne terba se svaka dva rezervara plina potrositi 1 benzina...GLUPOST!!!mi nikada nismo tako radili...tata natoci 50kn benzina tek da moze ujutro upaliti ukoliko bude hladno ili vlaznije...i to je sve...ne sjecam se kad sam zadnji put vozila na benzin...

  3. #78
    4umas4life Postignuća:
    Veteran25000 Experience Points

    Datum registracije
    Dec 2002
    Lokacija
    zgb
    Mobitel
    xperia s
    Operater
    TeleZwei
    Godina
    29
    Postova
    5.049
    Bodovi: 38.012, Nivo: 47
    Bodovi: 38.012, Nivo: 47
    Ukupna aktivnost: 29,0%
    Ukupna aktivnost: 29,0%
    a kako se to prebacuje benzin/plin?
    tears stream down your face when you lose something you cannot replace...

  4. #79
    Forumaš sa stažem Postignuća:
    Veteran10000 Experience Points

    Datum registracije
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Mobitel
    iPhone 4
    Operater
    bonbon
    Godina
    31
    Postova
    534
    Bodovi: 10.017, Nivo: 23
    Bodovi: 10.017, Nivo: 23
    Ukupna aktivnost: 0%
    Ukupna aktivnost: 0%
    da li je istina ovo da se na 2 rezervara plina ne mora potrošiti 1 benzina? od dosta ljudi sam čuo da se treba.
    bacio sam računicu i ,ako treba potrošiti 1 rezervar benzina na 2 plina,investicija mi se isplati nakon 2 godine. ako netreba potrošiti,isplati se za 1god.
    tako da sam i ja poprilično zagrijan za ugradnju,samo da paru skupim.

    koki,da li postoje boce koje se ugrađuju ispod auta,tako da se ne gubi prtljažnik?

  5. #80
    Banned Postignuća:
    31 days registered

    Datum registracije
    Aug 2004
    Lokacija
    Prečko
    Mobitel
    Čipana E550
    Operater
    antipatija
    Godina
    28
    Postova
    730
    Imas switch dole desno .. kod vozaca ... bar je tak na Regati bilo

    @tutlek

    smiri se , duboko udahni samo.
    To kaj tvoj tata ne skuri bengu tu i tam , ne znaci da je u pravu.

    Neznam , nisam ni ja 100% ziher , al brijem da vole nekakve dizne il es otic , ak se na odredenu kolicinu plina ne potrosi i benge nesto

  6. #81
    ...McFurry... Postignuća:
    Veteran50000 Experience Points

    Datum registracije
    Mar 2005
    Lokacija
    Zagabria
    Mobitel
    HTC Evo 3d, Samsung u900
    Operater
    097, 092
    Godina
    29
    Postova
    1.701
    Bodovi: 53.586, Nivo: 56
    Bodovi: 53.586, Nivo: 56
    Ukupna aktivnost: 0%
    Ukupna aktivnost: 0%
    gruntovcan...pa nama nikad nista nije otislo...zato velim...

    za prebacivanje imas switch,mislim da je uglavnom ispod mjenjaca...tako je kod nas...

  7. #82
    DESET godina sa Vama....™ Postignuća:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points

    Datum registracije
    Dec 2002
    Godina
    38
    Postova
    924
    Bodovi: 12.477, Nivo: 26
    Bodovi: 12.477, Nivo: 26
    Ukupna aktivnost: 0%
    Ukupna aktivnost: 0%
    Nitko ni nije rekao da se mora paliti na benzin, ali se sa tom varijantom sprecava "stucanje" vozila na plin i ono bitnije da se na taj nacin odrzava benzinski sistem u funkciji.
    Kod sistema sa ubrizgavanjem plina (putem diza) nema mogucnosti paljenja na plin (ima ali se mora proci procedura - SAFE MOD).
    Sto se tice voznje na benzin, motoru (dizama) je dovoljno to sto se pali na benzin i na taj se nacin sprijeci njihovo kvarenje.
    Pitanje vezano za boce ispod auta - Da, svaka boca se moze staviti ispod vozila ako ima prostora i ako ne prelazi ispod nivoa postroja auta (rezervoara, zadnje osovine,....)
    U praksi se to ugraduje na terenska vozila i aute koji imaju rezervni kotac ispod (Citroen, Peugeot,.....)

    Dopuna:
    Sto se tice prekidaca ima tri vrste -
    1. Za karburatore - sam vozac prebacuje (ima i nivo plina na sebi)
    2. Za sisteme koje kontrolira elektronika - sve se odvija automatski i moze se po zelji prebacivati na plin-benzin-plin-...... (isto sa nivoom plina)
    3. Za sisteme sa ubrizgavanjem plina - isto kao ovaj gornji ali nesto malo manji i dodatno ima i zvucni signal
    ONE X & Sensation & Desire by HTC

  8. #83
    Forumaš sa stažem Postignuća:
    Veteran10000 Experience Points

    Datum registracije
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Mobitel
    iPhone 4
    Operater
    bonbon
    Godina
    31
    Postova
    534
    Bodovi: 10.017, Nivo: 23
    Bodovi: 10.017, Nivo: 23
    Ukupna aktivnost: 0%
    Ukupna aktivnost: 0%
    jos jednu stvar....danas sam cuo da se plin ne isplati ugrađivat u aute sa manjim motorima da je potrošnja veća i gubitak snage znatan. jel to istina? auto je lacetti,1.4 94ks

  9. #84
    Banned Postignuća:
    31 days registered

    Datum registracije
    Aug 2004
    Lokacija
    Prečko
    Mobitel
    Čipana E550
    Operater
    antipatija
    Godina
    28
    Postova
    730
    nisam cuo za to , dapace cuo samm da je lik ugradio plin u jugica ... i sve 5.

    a jugo ima 45 - 55 .


    pretp. da znas da auto trosi vise litara plina neg sto je trosio litara benge?

  10. #85
    Motorator Postignuća:
    SocialVeteran25000 Experience Points

    Datum registracije
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Mobitel
    iPhone 5
    Operater
    VIP
    Godina
    38
    Postova
    2.860
    Bodovi: 30.813, Nivo: 42
    Bodovi: 30.813, Nivo: 42
    Ukupna aktivnost: 0%
    Ukupna aktivnost: 0%
    Koliko sam shvatio - da. Više litara plina. Ali zbog (sadašnje) razlike u cijeni, ispada ti da se voziš između 40 do čak 70% jeftinije: sve ovisi o tipu instalacije i o motoru (autu) na koji se stavlja.
    Ono, red veličine, ispadne te ko da imaš benzin za nekih 4-4.5 kn po litri.
    Bolje cica u ruci nego Frankfurt na Majni

  11. #86
    DESET godina sa Vama....™ Postignuća:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points

    Datum registracije
    Dec 2002
    Godina
    38
    Postova
    924
    Bodovi: 12.477, Nivo: 26
    Bodovi: 12.477, Nivo: 26
    Ukupna aktivnost: 0%
    Ukupna aktivnost: 0%
    Sto se tice potrosnje nema pravila.
    Tvornicki podaci govore o mogucem povecanju od 10-15% ali iz iskustva znam da nije uvijek tako.
    Dosta auta trosi isto ili manje plina nego benzina.
    * Jedan od razloga:
    plinski sistem je kompletan nov, a benzinski sistem je vec potrosen zbog prevaljenih kilometara, a i kod vecine plinskih varijanti moze se podesavati do sitnih detalja.
    Sto se tice gubitka snage motora ni tu nema pravila (manje-isto-bolje).
    ONE X & Sensation & Desire by HTC

  12. #87
    Too old for this Sh**!!! Postignuća:
    SocialVeteran50000 Experience PointsOverdriveTagger First Class

    Datum registracije
    Nov 2002
    Lokacija
    Sl.Brod / Slavonija
    Mobitel
    N 6300 / Samsung J800
    Operater
    VIP / Tomato :)
    Godina
    26
    Postova
    6.558
    Bodovi: 65.306, Nivo: 62
    Bodovi: 65.306, Nivo: 62
    Ukupna aktivnost: 19,0%
    Ukupna aktivnost: 19,0%

    Question Plin u auto

    ...eto, drage kolege forumaši, odlučio sam se na ugradnju plina u svoj Audi 80, 1.8, `89.g, je cijena benzina vrtoglavo raste, i stvarno sam primoran ugraditi ga jer dosta trošim na benzin....

    ...sada, zanima me ima li tko od vas iskustva, tj. da li ga je već ugrađivao plin, u kojem servisu i o kojem se proizvođaču plinske opreme radi...kako se kreću cijene...i tako...
    ...uglavnom, zanima me sve u vezi ugradnje ...

    ..::>>> Just a little smile can give you more than a money :) <<<::..

  13. #88
    ¤From the depths of hell¤ Postignuća:
    SocialYour first Group31 days registered

    Datum registracije
    Jan 2005
    Lokacija
    Osijek, JugII<&>Retfala
    Mobitel
    SAMSUNG GT-M8800 Pixon
    Operater
    TELE2
    Postova
    2.018
    http://cafe.mobil.hr/showthread.php?...highlight=plin
    Ovdje se već bilo pričalo o toj temi ali uvijek bude nešto i novo.


    I ja si mislim ugraditi plin u svoj Renault Megane I ph.2 1.4 16V a nekako si računam po mojim vožnjama bude se isplatilo za cc tri godine.
    = Citat = Izvorno postao ugradnja

    Ugradnja uvelike ovisi o vozilu u koje se plinski uređaj ugrađuje. Konstrukcija i oblik vozila određuju velicčinu i smještaj spremnika za plin, a sustav napajanja motora gorivom određuje i sustav napajanja plinom.
    Tako je ugradnja plinskog uređaja najjednostavnija kod vozila sa rasplinjačem, dok motori sa ubrizgavanjem i katalizatorom zahtijevaju više posla. Sukladno tome raste i cijena ugradnje.
    Najprije se odredi veličina spremnika za plin koji se u vozilo može ugraditi, što ovisi o rapoloživom prostoru u vozilu.
    Obično se plinska boca, koja može biti obujma od 45 do 120 i više litara, ugraduje u prtljažni prostor.
    Na taj se način smanjuje upotrebljivi prtljažni prostor, ali ako za to ima prostora može se ugraditi i izvan vozila. Npr. kod Lade Nive plinski se spremnik može ugradiit ispod, a kod pick-upova se ugrađuje u vasnjki teretni prostor.
    Elegnatnije rješenje koje ne zuzima prtljažni prostor je tzv. toroidalni spremnik koji se ugrađuje na mjesto rezervnog kotača.
    Toroidalni spremnici ne zauzimaju prtljažni prostor, neprimjetni su, no manjeg su kapaciteta, a ostaje problem smještanja rezervnog kotaca. No i za to postoji rješenje u obliku sprejeva za krpanje guma.
    Iz boce, koja je obično u stražnjem dijelu vozila, u isparivač, koji se nalazi u motornom prostoru, plin dolazi bakrenim cijevima koje je potrebno provesti i pričvrstiti na podnicu vozila.
    Istim cijevima spaja se i ventil za točenje plina koji se također nalazi na vanjskom, za to najpogodnijem dijelu vozila – ako ima mjesta na mjestu gdje se toči benzin ili obično u braniku vozila (ispod ili sa strane).
    Isparivač je uređaj u kojem plin iz plinovitog prelazi u tekuće stanje. Kako se propan-butan kada ekspandira hladi na -30 °C treba ga zagrijati prije ulaska u motor.
    Za to služi rashladna tekućina motora (antifriz), koja u ovom slučaju ne služi za rashlađivanje nego grijanje.
    Posebnim crijevom plin, sada u plinovitom stanju iz isparivača dolazi na mješac. Mješac, poznatiji kao "flanđa", raspršuje plin u usisnu granu rasplinjača ili injection sustava.
    Dakle, on se nalazi na grlu rasplinjača odnosno u usisnoj grani prije zaklopke snage.
    Mješač mora odgovarati motoru na koji se ugrađuje, dakle biti točno proračunat za određeni motor kako bi pružao optimalne performanse.
    Kod motora sa ubrizgavanjem ugrađuje se dodatna elektronika koja je spojena sa zaklopkom snage i lambda sondom i koja, poput uređaja za ubrizgavanje benzina, određuje količinu plina u usisnoj grani. Ovaj sustav potpuno je odvojen od sustava za dovod benzina. Elektronika služi i za automatsko i neprimjetno prebacivanje pogona s benzina na plin i obrnuto.
    Za prebacivanje služi prekidač u unutrašnjosti automobila, a po želji u unutrašnjosti može biti ugrađen i pokazivač količine plina, koji se inače nalazi na svakoj boci. Kada je sve ugrađeno i pravilno spojeno, treba čitav sustav provjeriti, uskladiti i podesiti.
    Ovdje je detaljno opisan sistem koji se danas najčešče ugrađuje, međutim ono što je budučnost u plinskoj industriji i tek uzima maha, je multipoint ubrizgavanje plina. Tj. kada svaki cilindar zasebno dobiva plin preko elektrobrizgaljki plina. Sistem je u mnogočemu bolji ali isto tako i dosta skuplji.
    = Citat = Izvorno postao atest
    Sve češćom uporabom stlačenoga prirodnog plina (metana) kao pogonskoga goriva u motornim vozilima, potom pojavom novih tehničko-tehnoloških dostignuća vezanih uz ukapljeni naftni plin (UNP; propan-butan) te usvajanjem u Ženevi (u okviru Ekonomskog povjerenstva UN za Europu, odnosno njegove radne skupine WP 29 - Svjetski forum za usklađivanje pravilnika o vozilima) homologacijskog Pravilnika ECE-R 67 (u Republici Hrvatskoj je trenutno na snazi homologacijski Pravilnik ECE-R 67 00) koji je obradio normative za opremu i uređaje za ukapljeni naftni plin, a kasnije usvajanjem i homologacijskog Pravilnika ECE-R 110 (taj pravilnik još nije na snazi u Republici Hrvatskoj) koji je obradio normative za opremu i uređaje za stlačeni prirodni plin, stvorila se potreba za nužne izmjene i dopune postojećeg Pravilnika o tehničkim normativima za uređaje i opremu za pogon motornih vozila na tekući naftni plin (NN, broj 4/2000, 57/2001 i 91/2001, u daljem tekstu Pravilnik o plinu).

    Osnovne odrednice za provedbu postupka ispitivanja vozila s ugrađenim plinskim uređajem
    Isključivo ovlaštena servisna radionica smije obavljati pregradnje vozila na pogon plinom, potom zamjene spremnika plina / uređaja u plinskoj instalaciji vozila te izgradnju i ponovnu ugradnju spremnika plina pri produljenju valjanosti tlačne probe.
    Pod ovlaštenom servisnom radionicom razumijeva se radionica kojoj je ovlaštena organizacija za ispitivanje vozila iz članka 284. Zakona o sigurnosti prometa na cestama potvrdila ispunjavanje uvjeta propisanih Pravilnikom o plinu te koja posjeduje vrijedeće odobrenje Ministarstva pomorstva, prometa i veza. Ovlaštena servisna radionica temeljni je preduvjet kvalitete te tehničke podobnosti i ispravnosti plinske instalacije ugrađene u vozilo.

    Ugrađivati se smiju samo odobreni (atestirani) uređaji i oprema za pogon motornih vozila plinom, odnosno spremnici plina prema Uputi za odobravanje spremnika koji se koriste pri pogonu vozila plinom (UNP-om i metanom).

    Ovlaštena servisna radionica dužna je poštivati odredbe Pravilnika o plinu.

    Nakon obavljanja bilo kojeg od gore navedenih poslova, ovlaštena servisna radionica dužna je izdati IZJAVU SERVISERA O UGRADNJI I PODEŠENOSTI UREĐAJA I OPREME ZA POGON MOTORNOG VOZILA PLINOM: UNP-om, METANOM (Predložak za ispitivanje vozila s pogonom na plin) - u daljem tekstu: Izjava servisera - Predložak za ispitivanje)

    Vozilo se smije primiti na ispitivanje samo na osnovi Izjave servisera - Predložak za ispitivanje izdane od strane ovlaštene servisne radionice.

    Kod plinske instalacije za pogon motornih vozila UNP-om, uz provjeru da li ventil spremnika konstrukcijski odgovara spremniku plina na koji je ugrađen, kutomjerom se provjerava kut nagiba spremnika plina (odnosno ventila spremnika plina). Jedino ispravno ugrađeni ventil spremnika plina spriječit će dalje punjenje UNP-om kad se napuni 80% obujma.
    Propisanim uzimanjem uzoraka atmosfere u neposrednoj blizini plinskog uređaja u vozilu, od spremnika plina do motora, utvrđuje se nepropusnost cjelokupne plinske instalacije. Plinska instalacija smatra se nepropusnom kada detektorom prisutnosti plina utvrđena koncentracija plina ne prelazi opasnu koncentraciju.
    Ispitivanje vozila u koji je ugrađen plinski uređaj smije obavljati samo ovlašteni nadzornik tehničke ispravnosti vozila u za taj posao ovlaštenoj STP.
    Pri ispitivanju vozila pregrađenog na pogon plinom obavlja se analiza ispušnih plinova prema EKO-testu tijekom pogona motora plinom, a moraju biti zadovoljene propisane granične vrijednosti ispušnih plinova za benzinske motore.

    Prema unaprijed dogovorenim procedurama ovlašteni nadzornik obavlja pregled plinske instalacije ugrađene u vozilo, a Centar za vozila Hrvatske, u slučajevima kada je to propisano dogovorenim procedurama, nakon analize i obrade potrebne dokumentacije izdaje završne dokumente o plinskom uređaju u vozilu i vozilo sa svim sastavnicama plinskog uređaja uvodi u jedinstvenu bazu podataka.
    Ispitivanje vozila se mora izvršiti u roku od 15 dana nakon ugradnje.
    "Prijateljstvo je neopisiv luksuz
    biti s nekim da se osjećamo potpuno sigurno,
    bez da odlučite vagati misli ili riječi."
    George Eliot

  14. #89
    ljudožder Postignuća:
    Veteran50000 Experience PointsOverdrive

    Datum registracije
    Aug 2005
    Lokacija
    Vukovar
    Mobitel
    Xiaomi MI3
    Operater
    bonbon
    Postova
    8.175
    Bodovi: 64.996, Nivo: 62
    Bodovi: 64.996, Nivo: 62
    Ukupna aktivnost: 84,0%
    Ukupna aktivnost: 84,0%
    ja ima C4 i vec se 2 godine vozim na plin i vjerujte mi vrijedi svake kune.ugradnju i instalaciju sam platio 10 500kn zbog plasticne grane.
    sto se tice potrosnje benzina, jer je potreban kod startanja motora i dok se ne ugriju injektori plina,izracunao sam da na nekih 20 000 km u jednoj godini potrebno je oko 1000kn za benzin.
    potrosnja plina je veca za nekih 10-20% u odnosu na voznju benzinom i stvarno svakome preporucujem jer je posve siguran,jeftin i ekoloski podoban(onome kome je to vazno).registarcija je skuplja nekih 500-600kn i atestira se plinska boca svakih 5 godina.
    preporucuje se i servis plinske instalacije svakih 15-20 000km,koji kosta oko 350kn.
    sve u svemu,voznja vam je sigurno 50% jeftinija.
    sto se tice cijena ugradnje,one su sarolike sto opet ovisi o tipu i starosti vozila.moguca je cijena ugradnja od 4-15 000kn.dosta je skuplja za novije automobile koji imaju plasticnu granu(od 10 000kn pa nadalje).ako nekoga jos nesto zanima,neka slobodno pita!

  15. #90
    Too old for this Sh**!!! Postignuća:
    SocialVeteran50000 Experience PointsOverdriveTagger First Class

    Datum registracije
    Nov 2002
    Lokacija
    Sl.Brod / Slavonija
    Mobitel
    N 6300 / Samsung J800
    Operater
    VIP / Tomato :)
    Godina
    26
    Postova
    6.558
    Bodovi: 65.306, Nivo: 62
    Bodovi: 65.306, Nivo: 62
    Ukupna aktivnost: 19,0%
    Ukupna aktivnost: 19,0%
    = Citat = Izvorno postao Vepar Pregledaj post
    ja ima C4 i vec se 2 godine vozim na plin i vjerujte mi vrijedi svake kune.ugradnju i instalaciju sam platio 10 500kn zbog plasticne grane.
    sto se tice potrosnje benzina, jer je potreban kod startanja motora i dok se ne ugriju injektori plina,izracunao sam da na nekih 20 000 km u jednoj godini potrebno je oko 1000kn za benzin.
    potrosnja plina je veca za nekih 10-20% u odnosu na voznju benzinom i stvarno svakome preporucujem jer je posve siguran,jeftin i ekoloski podoban(onome kome je to vazno).registarcija je skuplja nekih 500-600kn i atestira se plinska boca svakih 5 godina.
    preporucuje se i servis plinske instalacije svakih 15-20 000km,koji kosta oko 350kn.
    sve u svemu,voznja vam je sigurno 50% jeftinija.
    sto se tice cijena ugradnje,one su sarolike sto opet ovisi o tipu i starosti vozila.moguca je cijena ugradnja od 4-15 000kn.dosta je skuplja za novije automobile koji imaju plasticnu granu(od 10 000kn pa nadalje).ako nekoga jos nesto zanima,neka slobodno pita!
    ... to se tražilo, hvala ...

    ...dobro, koliko sam našao na netu - pošto imam karburator, ugradnja bi me koštala oko 4500kn + atest = cca 5500kn...a i 50% mi je i više nego dovoljna ušteda, jer sada trošim min. 800kn mjesečno na gorivo...
    ..::>>> Just a little smile can give you more than a money :) <<<::..

  16. #91
    ljudožder Postignuća:
    Veteran50000 Experience PointsOverdrive

    Datum registracije
    Aug 2005
    Lokacija
    Vukovar
    Mobitel
    Xiaomi MI3
    Operater
    bonbon
    Postova
    8.175
    Bodovi: 64.996, Nivo: 62
    Bodovi: 64.996, Nivo: 62
    Ukupna aktivnost: 84,0%
    Ukupna aktivnost: 84,0%
    atest me sa vaganjem vozila kostao 1070kn i mislim da je cijena ugradnje za tvoj Audi realna,ali za svaki slucaj prosvrljaj jos malo,mozda nadjes jeftinije.
    sto se tice kvalitete ugradnje,prilicno je izjednacena jer niko se s tim nece zezati,a pogotovo ovlasteni servisi.jedino malo problema ima kod japanskih vozila.

  17. #92
    DESET godina sa Vama....™ Postignuća:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points

    Datum registracije
    Dec 2002
    Godina
    38
    Postova
    924
    Bodovi: 12.477, Nivo: 26
    Bodovi: 12.477, Nivo: 26
    Ukupna aktivnost: 0%
    Ukupna aktivnost: 0%
    = Citat = Izvorno postao //Wild-Boy\\ Pregledaj post
    ... to se tražilo, hvala ...

    ...dobro, koliko sam našao na netu - pošto imam karburator, ugradnja bi me koštala oko 4500kn + atest = cca 5500kn...a i 50% mi je i više nego dovoljna ušteda, jer sada trošim min. 800kn mjesečno na gorivo...
    Posto se tema reaktivirala da se i ja umjesam kada sam jos uvijek u poslu vezanom za ugradnju plina.

    Za tvoj Audi ugradnja ne bi trebala prijeci 3500,00 kn + atest (barem je tako kod mene).
    ONE X & Sensation & Desire by HTC

  18. #93
    stargazer Postignuća:
    VeteranTagger Second Class25000 Experience PointsOverdrive
    Nagrade:
    Frequent Poster

    Datum registracije
    Sep 2004
    Lokacija
    Mashhad
    Mobitel
    Nexus 5 & 7
    Godina
    27
    Postova
    6.071
    Bodovi: 42.488, Nivo: 50
    Bodovi: 42.488, Nivo: 50
    Ukupna aktivnost: 54,0%
    Ukupna aktivnost: 54,0%
    Isplativo je svakako, a vrijeme isplativosti najviše ovisi o tome kolko km godišnje pređeš.

    Imao sam jedan projektni zadatak na faksu o studiji isplativosti ugradnje plina. Nemam ga u planu dijeliti, ali ću vam dati sljedeću tablicu koja se bazira na orijetacijskim podacima (nisu i ne moraju biti točni) koje možete promjeniti u svoje (točnije) vrijednosti i dobiti točnije izračune. Ovo je zapravo malo proširena tablica jer je izvorna bila vrlo štura. Malo se poigrajte ako smatrate da vam je to potrebno..
    http://rapidshare.com/files/99428694/tablica.rar.html
    Keep calm and fastboot oem unlock.

  19. #94
    Too old for this Sh**!!! Postignuća:
    SocialVeteran50000 Experience PointsOverdriveTagger First Class

    Datum registracije
    Nov 2002
    Lokacija
    Sl.Brod / Slavonija
    Mobitel
    N 6300 / Samsung J800
    Operater
    VIP / Tomato :)
    Godina
    26
    Postova
    6.558
    Bodovi: 65.306, Nivo: 62
    Bodovi: 65.306, Nivo: 62
    Ukupna aktivnost: 19,0%
    Ukupna aktivnost: 19,0%
    ...kokibj - zanimljivo ...

    ...xlr - hvala ...
    ..::>>> Just a little smile can give you more than a money :) <<<::..

  20. #95
    Tarzanboy Postignuća:
    Veteran10000 Experience Points

    Datum registracije
    Oct 2005
    Lokacija
    Zg,
    Mobitel
    HtcDesireHD,SE st19,t303
    Operater
    091, 095, 098
    Postova
    1.572
    Bodovi: 11.509, Nivo: 25
    Bodovi: 11.509, Nivo: 25
    Ukupna aktivnost: 4,0%
    Ukupna aktivnost: 4,0%
    = Citat = Izvorno postao kokibj Pregledaj post
    Posto se tema reaktivirala da se i ja umjesam kada sam jos uvijek u poslu vezanom za ugradnju plina.

    Za tvoj Audi ugradnja ne bi trebala prijeci 3500,00 kn + atest (barem je tako kod mene).
    Kokibj, koliko bi došla ugradnja plina u BMW 740, '98 godina?
    PREDATOR

  21. #96
    stargazer Postignuća:
    VeteranTagger Second Class25000 Experience PointsOverdrive
    Nagrade:
    Frequent Poster

    Datum registracije
    Sep 2004
    Lokacija
    Mashhad
    Mobitel
    Nexus 5 & 7
    Godina
    27
    Postova
    6.071
    Bodovi: 42.488, Nivo: 50
    Bodovi: 42.488, Nivo: 50
    Ukupna aktivnost: 54,0%
    Ukupna aktivnost: 54,0%
    Pogledaj ovo, možda pomogne. To su neke plinske instalacije, neznam postoji li širi izbor, ali ono što sam do sad čuo i pročitao se poklapa s ovim tablicama (isto tako se i Veprov i kokibj-ov primjer cijena mogu tu potvrditi):
    http://www.delfis.net/boyski/cijene.html
    Keep calm and fastboot oem unlock.

  22. #97
    ljudožder Postignuća:
    Veteran50000 Experience PointsOverdrive

    Datum registracije
    Aug 2005
    Lokacija
    Vukovar
    Mobitel
    Xiaomi MI3
    Operater
    bonbon
    Postova
    8.175
    Bodovi: 64.996, Nivo: 62
    Bodovi: 64.996, Nivo: 62
    Ukupna aktivnost: 84,0%
    Ukupna aktivnost: 84,0%
    BMW 740 ima 8 cilindara i ako ima plasticnu granu,racunaj na 14 000kn,a ako nema oko 7000-8000kn.

    http://www.autoplin.net/

  23. #98
    Istra ti Materina
    Datum registracije
    Nov 2005
    Lokacija
    Gazimagusa - Agios Sergios
    Mobitel
    SE K700i SIEMENS SL55
    Operater
    T-Mobile, Tele 2
    Godina
    40
    Postova
    1.886
    Bodovi: 17.037, Nivo: 31
    Bodovi: 17.037, Nivo: 31
    Ukupna aktivnost: 44,0%
    Ukupna aktivnost: 44,0%
    http://www.boyski.hr/ pa na cijene
    Tko rano rani, zajebo je pjetla
    Danas u Glasu Istre sutra u svijetu www.glasistre.hr

  24. #99
    ¤From the depths of hell¤ Postignuća:
    SocialYour first Group31 days registered

    Datum registracije
    Jan 2005
    Lokacija
    Osijek, JugII<&>Retfala
    Mobitel
    SAMSUNG GT-M8800 Pixon
    Operater
    TELE2
    Postova
    2.018
    Vepar mene zanimaju ostala davanja na plinsku instalaciju poslije ugradnje!

    Cijene kod registriranja vozila?
    Atesti?

    Ako ugradim u auto ne mislim skrivati na godišnjim regama.
    "Prijateljstvo je neopisiv luksuz
    biti s nekim da se osjećamo potpuno sigurno,
    bez da odlučite vagati misli ili riječi."
    George Eliot

  25. #100
    ljudožder Postignuća:
    Veteran50000 Experience PointsOverdrive

    Datum registracije
    Aug 2005
    Lokacija
    Vukovar
    Mobitel
    Xiaomi MI3
    Operater
    bonbon
    Postova
    8.175
    Bodovi: 64.996, Nivo: 62
    Bodovi: 64.996, Nivo: 62
    Ukupna aktivnost: 84,0%
    Ukupna aktivnost: 84,0%
    atest imas samo kod prve ugradnje i kao sto sam naveo kosta 1070kn sa vaganjem.poslije toga imas samo svakih 5 godina atestiranje plinske boce koja ne kosta vise od 300kn(bar zasad).registracija ti je skuplja oko 550kn,ali nemas vise eko testa(120kn).
    servis svakih 15-20 000km prosjecno kosta 350kn.
    ovo su trenutne cijene,ali kako je u lijepoj nasoj sve moguce....
    uglavnom,ako imas nekih pitanja,tu sam.


 
+ Odgovori na temu
Stranica 4 od 5 PrvaPrva 1 2 3 4 5 PosljednjiPosljednji

Slične teme

  1. Kupujem auto. Molim prijedloge.
    By frish in forum Mobil Internet c@fé
    Odgovora: 198
    Posljednji post: 23-10-2005, 19:50
  2. Stalak za auto
    By cyberphere in forum Symbian S60 1st i 2nd edition
    Odgovora: 7
    Posljednji post: 07-02-2005, 13:59

Pravila postanja

  • Ne možeš stvarati nove teme
  • Ne možeš odgovarati na postove
  • Ne možeš slati privitke
  • Ne možeš mijenjati svoje postove